02 Μαΐου 2008

Σιμπιτζίδες-Κισιμπιτζήδες

 Τω καιρώ εκείνω , ήμουν Δόκιμος σε τάγμα της παραμεθορίου , τοποθετημένος στον βυσματικό -σε σχέση με τον ΕΜουΛού - λόχο Διοικήσεως.

Βέβαια , αν και μπαζολοχίτης μετά από λίγο καιρό είχα γίνει μεγάλο αλάνι στα Μεταφοράς Προσωπικού. Οι ανθυπολοχαγοί , με το γάλα της Ευελπίδων να μυρίζει ακόμα στα στοματάκια τους ερχόνταν ψαρωμένοι και με ρωτούσαν να τους πώ ότι ήξερα για τα B.M.P. και κρατάγαν μανιωδώς σημειώσεις. (Και εδώ που τα λέμε , είμαι σίγουρος ότι στην αρχή δεν ξέραν καν την διαφορά των στρατιωτικών BMP με τα γνωστά φωτογραφικά αρχεία)

Πάντως στην αρχή ήμουνα και εγώ μεγάλος ψαράς.Ως νεούδι ήμουνα για κανα τρίμηνο σερί , "Λόχου" , το οποίο , σημαίνει καθημερινό ξύπνημα στις 05:30 , αναφερόμενοι , φασόλια , κέρατα , ξέρετε.

Ο λοχαγός με παρατηρούσε κάθε μέρα από τη σημαία να μαζεύω τον λόχο, να κυνηγάω τους Εμουθού και τους Έπυ , να ετοιμάζω τους τάκους , όλα τα ωραία. Όταν με έβλεπε να τα έχω όλα προβλεπάουα ερχόντανε βαριεστημένα

-"Λόχος ! Άκυρον Λόχος Προσχέ! Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός Τάδε Τάδε, Αξιωματικός Λόχου για αυτή την Εβδομάδα. Σας αναφέρω κύριε Λοχαγέ Παρόντες 82 Κωλυώμενοι 7 , για την αναφορά του Λόχου 5"

Γινόνταν που λέτε , το νταραβέρι με τους αναφερόμενους , αρπάζανε τα Κάπα τους , τα Σέξ του και ενίοτε τα Φι τους και μετά άρχιζαν τα καντήλια. Προς μεγάλη μου έκπληξη ο Λοχαγός είχε μεγάλο μίσος για τους Γεωπόνους :

-"Να προσέξουν καλά οι Γεωπόνοι εκεί πίσω γιατί δεν θα τους ανεχτώ άλλο" έλεγε την μια.
-" Όλοι εσείς της Γεωπονικής , εκει πίσω, να ξέρετε ότι θα σας συντρίψω εάν δεν αλλάξετε τροπάρι" έλεγε την άλλη
- "ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ στους Γεωπόνους , εκεί πίσω, με ακουτε ρε ΖΩΑΑΑΑΑΑ" ουρλιαζε την επόμενη
- "Ε εκεί πίσω!! Θα σας ρουφήξω το αίμα ρε Γεωπόνοι , το καταλάβατε" δήλωνε μετά.

Ήμουνα πλέον σίγουρος. Κάποιο μεγάλο δράμα θα είχε παιχτεί σίγουρα στα πρώτα νεανικά χρόνια του Λοχαγού μας. Για παράδειγμα , φανταζόμουνα, το άδολο χωριατόπαιδο (ο Λοχαγούλης) απο τας Σέρρας , θα ήθελε σίγουρα να σπουδάσει Γεωπόνος για να ασχοληθεί με τους αγαπημένους τους Υάκινθους ας πούμε , αλλά ο σκληρός πατέρας θα τον έδερνε μέχρι να δηλώσει Ευελπίδων. Έτσι θα του έμεινε το απωθημένο με τους Γεοπώνους.

Αυτό όμως που με μπέρδευε ήταν μια άλλη αγαπημένη φράση του λοχαγού που δεν απευθυνόνταν έτσι αόριστα "εκεί πίσω" αλλά άγκάλιαζε όλο το λόχο. Πιό συγκεκριμένα , όταν ο Λοχαγός θύμωνε άσχημα τότε ούρλιαζε :

"ΖΩΑΑΑΑ!! ΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ ΚΙΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ!!! ΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ ΚΙΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ!!! "

Αυτό το "ΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ-ΚΙΣΙΜΠΙΤΖΙΔΕΣ" δεν είχα καταφέρει να φτιάξω μια ικανοποιητική ιστορία να το εξηγήσω και ούτε το είχα ξανακούσει" . Δεν ρωτούσα βέβαια και κανέναν άλλον διότι δεν ήθελα να φανώ μπάζο (Μην ξεχνάμε ότι ήμουν ο φοβερός και τρομερός "Λόχου" )

Τέλος πάντων κάποτε και εγώ -νομοτελειακά- έπεσα σε δυσμένεια από τον Λοχαγό και εξοβελίστηκα στο φυλάκιο του ηψώματος Φ. για έναν μήνα. Λίγο πριν μπώ στο ΡΕΟ που θα με μετέφερε εκεί ο Λοχαγός μου είπε πατρικά.

-"Δόκιμε, εκει που θα πάς θέλω να ρίξεις βάρος στις φυτείες και στους Γεωπόνους!! Να τους λιανίσεις!".

Ώπα, τι είπε το άτομο!!Η θεωρία με τους Υάκιθνους άρχισε να καταρρέει!Να μην στα πολυλογώ με το που κατέβηκα από το ΡΕΟ , κατάλαβα. Βοήθησε άλλωστε και η μυρωδιά. Έτρεξα αμέσως πίσω από το σπιτάκι της Διμοιρίας....

Μια ωραιότατη "Φυτεία" άκμαζε στο παρτεράκι και βέβαια οι "Στρατιώτες - Γεωπόνοι" κορφολογούσανε!!

-"Καλώς το Δοκιμο! Να κεράσουμε!"....

...Ξαπλωμένοι στο παρατηρητηριο με το Μάγειρο απολαμβάναμε το Γλυκό του Κουταλιού μας.

-"Να σου πω κάτι ρε Μάγειρο και μεταξύ μας;" ρώτησα
-"Ρίχτο" μου κάνει ο Μάγειρο
-"Ποιοί σκατά είναι αυτοί οι Σιμπιτζίδες-κισιμπιτζίδες που λέει ο Λοχαγός ";
- "Δεν το λές καλά δόκιμε. Είναι ΣΕΜ-ιτζήδες και ΣΥΠ-ιτζήδες. Δηλαδή αυτοί που είναι στο Σώμα Εφοδιασμού Μεταφορών και αυτοί που είναι στο Σώμα Υλικού Πολέμου!!!"
- "Μα καλά αυτες είναι μπαζο-ειδοκότητες που εμείς στο Πεζικό τις περιφρονούμε"
- "Ε γιαυτό το λέει ρε!!"
- "Επειδή εμείς είμαστε κομάντα πεζικάριοι και διαφέρουμε"
- "Μάλιστα! Άντε γειά μας"
- "Γειά μας"

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για καλύτερη κατανόηση του κειμένου: Ο πεζικάριος δόκιμος ήταν Διαβιβαστής και καραβύσμα!!!

ΤΖΩΤΖΙΟΥ είπε...

Τι είπες (τότε) ρε για τους ΣΕΜιτζήδες;!

azrael είπε...

O ανώνυμος είναι ψεύτης και ζηλιάρης.

Ήμουν πεζικάριος Δόκιμος , απλά μετεκπεδευθείς εις τας Διαβιβάσεις και πέρασα στην παραμεθόριο και τους 23 μήνες της Θητείας μου...

Επίσης , ο τζωτζίου είναι μπάζο και δεν ξέρει να καταπνίγει εραστάς του μπάφου

Αταίριαστος είπε...

"Κομάντα πεζικάριοι"; Αν το άκουγε αυτός κάποιος από τους συναδέλφους στα Τεθωρακισμένα θα έσκαγε στα γέλια. Βέβαια, κι εμάς τους μαυροσκούφηδες, υπήρχαν άλλοι να μας δουν αφ'υψηλού: οι ΛΟΚατζήδες, η αφρόκρεμα του ελληνικού στρατού, τους οποίους δεν βρέθηκε κανείς ακόμη να σνομπάρει.
Πάντως, εκ των υστέρων, έχοντας γνωρίσει μερικούς απίστευτους λαπάδες τους οποίους άκουσα (με στόμα ανοιχτό) να μου λένε ότι έκαναν πεζοναύτες και λοκατζήδες έχασα πάσα ιδέα και γι' αυτό το σώμα.

azrael είπε...

(Αα ωραία θα αρχίσουμε flame wars!χεχεχε!!!)


Φίλε Αταίριαστε , Πεζοναύτες και Λοκατζήδες κομάντα απίστευτα δε λέω οι καλύτεροι όλων μας.

Εσάς τους τεθωρακισμένους σας είχαμε για Μεγάλα Μπαζα. Όχι βέβαια και σαν τους 'σιμιτζιδες-και-σιπιτζίδες" αλλά μια δευτεράτζα την βγάζατε σε σχέση με μας. Επίσης η Σχολή ΥΕΑ σας , ήταν για τον μπότσον καβάλα , σε σύγκριση με εμάς. (Κοίτα να δεις που περηφανεύομαι για τα καψώνια που έχω φάει!!!)

Τέλος το αδερφίστικο μπερεδάκι σας τι να λέει σε σύγκριση με την οκταγονάρα μου.

Παραδέχομαι πάντως ότι τα BMP-1 μας ήταν μια κλανιά μπροστά σε ένα άρμα σας. (Αν και αγαπημένη μου φάση για να την σπάω σε τεθωρακισμένο ήταν να λέω επιτηδες τα BMP1 "αρματα" και να τον βλέπω
να τα ΠΑΙΡΝΕΙ)

Πάμε τώρα στους υπόλοιπους...

Οι Πυροβολικάροι Δόκιμοι μου έμοιαζαν πολύ στην κοσμάρα τους... Η πολύ καψώνι ή πολύ χασίσι, ποτέ δεν κατέληξα τι ήτανε...

Οι Διαβιβαστές(καθαροί) ήταν κατά 70% Μπαζάρες Ολκής αλλά υπήρχε και ένα καλό ποσοστό σε κομάντα για να είμαι δίκαιος.

Οι (αμ' έπος αμ' έργον) Μηχανικάριοι ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΑΖΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ δεν δέχομαι κουβέντα. Γνώρισα όμως και έναν καταπληκτικό κομάντο Μηχανικάριο, Τρύφωνα τον ελέγανε , το επίθετο δεν το βάζω.

Σιμπιτζήδες-Κισιμπιτζήδες τα είπαμε...

azrael είπε...

Να προσθέσω επίσης ότι μέγα σφάλμα να λες τα "Όπλα" "Σώματα"

ΟΠΛΑ
----
1.ΠΕΖΙΚΟ*
2.ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ*
3.ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ
4.ΜΗΧΑΝΙΚΟ
5.ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙΣ
6.ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
7.ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ

(1)+(2)=Οπλα ελιγμου


ΣΩΜΑΤΑ
------
1.ΣΕΜ
2.ΣΥΠ
3.ΤΕΧΝΙΚΟ
4.ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ
5.ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ
6.ΜΟΥΣΙΚΟ
7.ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ
8.ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΤΖΟΥΜΠΛΕΚΙΑ

Όπως βλέπεις το να λες τις Ειδικές Δυνάμεις "Σώμα" είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ!!!

Δημητρης Καμπερος είπε...

yo

azrael είπε...

Yo και σε σένα σμηνιτη

Αταίριαστος είπε...

Να 'σαι καλά. Καιρό είχα να γελάσω έτσι! Αν και, κάποτε, αν κάποιος έλεγε το μπερέ μου "αδερφίστικο" μπορεί να έφτανα στο φόνο. Πώς μας είχαν πορώσει έτσι;

azrael είπε...

Ελα ντε!

Ανώνυμος είπε...

"Ήμουν πεζικάριος Δόκιμος , απλά μετεκπεδευθείς εις τας Διαβιβάσεις και πέρασα στην παραμεθόριο και τους 23 μήνες της Θητείας μου..."

Μετάφραση: Με ρίξανε στο Πεζικό και λίγο πριν τα τινάξω (γιατί ήμουν και λίγο λιπόψυχος) έβαλα βύσμα και πήγα ΥΕΑ στις Διαβιβάσεις στο Χαϊδάρι αντί στην Κρήτη (για να είμαι κοντά στην μαμά μου που φτιάχνει ωραία κεφτεδάκια) και έπειτα πήγα σε μια μονάδα όπου ο Διοικητής ήταν οικογενειακός φίλος (σύμπτωση βρε μην φωνάζετε). Αυτοί που υποστηρίζουν ότι με έβλεπαν συνέχεια στην Αθήνα με άγραφες άδειες είναι απλά συκοφάντες!

azrael είπε...

Ανώνυμε ,πράσινο σκουλίκι του ψέμματος και της διχόνοιας , θα βρω ποιός είσαι και θα φροντίσω ώστε να μην ξαναμπορέσεις να βλάψεις τον ταλαίπωρο τούτο τόπο με τα ζιζάνια που σπέρνεις

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει παλληκάρια μου.

Εμπρός μαζί , για να ξαναφάμε ψωμί, όπως τότε με τους Συνταγματάρχηδες που χόρτασε ο κοσμάκης και που άμα κοίταζες την δουλίτσα σου κανείς δεν σε πείραζε

ΖΗΤΩ!

Ανώνυμος είπε...

Ως σμηνίτης μηχανικός ραντάρ, εκπαιδευθείς εν Καβουρίω και υπηρετήσας επι 6μηνο εις την νήσον Μύκονον, μέχρι να επιστρέψω εις τας Αθήνας και τους πρόποδες του Υμηττού, ομολογώ ότι αδυνατώ να κατανοήσω σε τι ακριβώς αναφέρεσθε....

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Εγώ που έκανα 6μηνο τι να πω? Πως έπηξα επειδή έκανα τη βασική μου εκπαίδευση στο Ρέθυμνο? :)

Όσον αφορά το ΣΕΜ με έστειλαν για εκπαίδευση εκεί (να γίνω οδηγός) και τους νέους τους έτρεχαν απίστευτα, φυσικά κρίνω από τη δικιά μου εμπειρία όπου είμασταν χύμειο...

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

χυμείο ή χημείο? :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Χημείο! (μου το είπε η μαμα μου. ΝΑΙ είμαι mamony που λένε στην Ιταλία :P).

azrael είπε...

Μη χειρότερρα παιδάκι μου !! Χυμείο εκ του Χύμα , όχι Χημείο εκ της Χημείας Τριτης Γυμνασίου!!!

Τι να μας κλάσουν οι έξι μήνες σου , νέε μου . 23 Μήνες υπηρετήσαμαν!!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ μπορώ να διαβεβαιώσω ότι τον Azrael στο Χαιδάρι τον έτρεξαν μπόλικο μιας και είχε μπλέξει με διαβιβαστή που πήγε και έγινε ΛΟΚατζης...